نوشته شده توسط : atiyhe

اگر عمل پلک افتاده توسط جراح با تجربه و خوب انجام شود، عوارض عمل زیبایی پلک افتاده یا بلفاروپلاستی چندان شایع نیستند. البته مثل همانند هر عمل دیگر احتمال عوارضی همچون عفونت محل زخم یا حساسیت به ماده بیهوشی وجود دارد. با رعایت توصیه های پزشک بعد و قبل از عمل پلک افتاده، احتمال بروز عوارض بشدت کاهش می یابد.

عوارض خفیف پس از جراحی عمل زیبایی پلک افتاده
تاری دید گذرا یا دوبینی
تورم پلک ها
عدم تقارن محل برش
جوش های سفید
این عوارض گذرا هستند و پس از مدتی به آرامی برطرف می شوند و این به سبب حساس بودن عمل پلک افتاده است



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

عوارض عمل بلفاروپلاستی
از مهم ترین عارضه هایی که جراحی پلک برای افراد به دنبال دارد می توان به عدم توانایی در بستن چشم ها به طور کامل اشاره کرد. البته که این عارضه بعد تا حدود چند هفته بعد از انجام بلفاروپلاستی پلک و جراحی پلک از بین می رود.

اما با این حال برای کمک به برطرف نمودن هر چه سریع تر این عارضه جراحی پلک باید از قطره چشمی و پانسمان استفاده کرد. دراین مورد بیمار باید طی چند هفته بعد از عمل بلفاروپلاستی و جراحی پلک فرد بیمار حتما باید چشم هایش را در طول شب پانسمان کند در غیر این صورت امکان خشک شدن چشمان فرد وجود دارد.

البته که جراحی بلفاروپلاستی یا همان عمل پشت پلک عوارض دیگری هم به دنبال داشته که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دو بینی
ایجاد مشکلاتی در نحوه قرارگیری پلک ها
عفونت پلک
کوتاه شدن پلک ها
بی حسی پلک ها
برداشته نشدن پوست اضافه به صورت کامل
جای زخم واضح یا تشکیل اسکار



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

هزینه عمل بلفاروپلاستی پلک بالا

هزینه جراحی افتادگی پلک بالا هم تحت تاثیر عواملی که در بالا ذکر کردیم قرار می گیرد. تفاوتی ندارد شما عمل پلک بالا را انجام می دهید یا پایین به هر حال عوامل فوق روی قیمت عمل افتادگی پلک تاثیر می گذارند.
اما علاوه بر اطلاعات از هزینه عمل پلک چشم شاید شما بخواهید در مورد عمل پلک بالا اطلاعاتی کوچک داشته باشید، به همین علت در این قسمت تنها در مورد هزینه بلفاروپلاستی صحبت نمی کنیم بلکه اطلاعاتی در مورد عمل پلک هم در اختیار شما قرار می دهیم.
معمولا در بلفاروپلاستی پوست اضافه و چربی های روی پلک فوقانی برداشته می شود.

این مسئله تا حدود زیادی به رفع پف کردگی روی چشم کمک می کند. بعد از برداشتن چربی ها نوبت به پوست اضافه می رسد. معمولا جراح تشخصی می دهد که تا چه حد از این پوست باید بر داشته شود. با این روش پوستی که جلو دید شما را گرفته برداشته شده و دیگر از این نظر مشکلی نخواهید داشت، در ثانی این روش به اصلاح فرم پلک و کشیدن ابروها به سمت بالا کمک می کند. حالا دیدید که علی رغم هزینه جراحی پلک این روش بسیار کاربردی و درمانی است.

هزینه عمل بلفاروپلاستی پلک پایین

پیش از این درمورد هزینه عمل بلفاروپلاستی یا همان هزینه جراحی پلک با شما عزیزان صحبت کردیم. اما اگر می خواهید بدانید که آیا هزینه بلفاروپلاستی پلک پایین با پلک بالا تفاوت دارد یا خیر؟ باید در پاسخ به شما بگوییم که خیر هزینه عمل بلفاروپلاستی یا همان هزینه جراحی پلک پایین هم مانند پلک بالا تحت تاثیر عواملی که در بالا ذکر کردیم قرار می گیرد.

تنها تفاوت این عمل ها ناحیه عمل آن ها و مشکل موجود است. اما بهتر است به طور کلی برای برآورد هزینه جراحی پلک با کلینیک دکتر خوانساری تماس حاصل فرمایید. مشاوران مشغول به کار در این کلینیک برای برآورد هزینه عمل افتادگی پلک شما را راهنمایی خواهند کرد.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

جراحی پلک افتاده عملکردی، بر خلاف عمل پلک افتاده زیبایی یک عمل است که به علل مختلف پزشکی انجام می شود.

در اغلب موارد اگر به دلیل افتادگی پلک، چشم های افراد در زمان رانندگی یا دیگر وظایف و کار های بصری دچار کاهش دید شدند، جراحی پلک افتاده به جهت رفع و بهبود عملکردی پلک و حذف پوست شل شده پلک انجام می گیرد.

یک مورد دیگر از مشکلات عملکردی، دشواری و سختی در استفاده از لنز های تماسی یا عینک است، که به سبب ورم پلک پایین و بالا ایجاد می شود و عمل پلک افتاده را ضروری می سازد.

مطابق با نظر بهترین افراد فوق تخصص عمل پلک افتاده چشم در دنیا، دیگر شرایط پزشکی که ممکن است به عمل جراحی عملکردی پلک ها نیاز داشته باشند عبارتند از:

سوزش چشمی که بر اثر سایش پوست اضافی پلک ها بر روی همدیگر به وجود می آید.
ناراحتی پیشانی فرد که بر اثر استفاده بیش از اندازه عضلات آن جهت بالا بردن پوست چروک شده در ناحیه پلک شخص ایجاد می شود.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

عمل پلک افتاده، با کوتاه کردن پلک و برداشتن پوست اضافه آن، ظاهر پلک ‌ها و چشم ‌ها را طبیعی و نرمال می ‌کند، چهره فرد را شاد تر و جوان‌ تر می ‌کند و در نهایت، از خستگی چشم‌ ها و ماهیچه‌ های بالا برنده‌ پلک‌ ها هم پیشگیری می‌ کند. به طور معمول درمان افتادگی پلک عمل پلک افتاده، تاثیر بلند مدتی دارد و نتایج آن می‌ تواند تا پایان عمر با فرد باقی بماند.

عمل پلک افتاده یک جراحی زیبایی چشم بدون مشکل و درد و ساده است. این جراحی حدود ۱ ساعت و نیم تا ۳ زمان می ‌برد. می‌ توان با بی ‌حسی موضعی و در کلینیک یا بیمارستان این جراحی را انجام داد.

بعضی افراد به دلیل استرس و ترس از ابزار جراحی یا دیگر مشکلات، شاید نتوانند در کل طول عمل بی ‌حرکت بمانند، برای این دسته از افراد می ‌توان عمل پلک افتاده را با بی ‌هوشی عمومی و در بیمارستان انجام داد.

در جراحی پلک افتاده، نخست روی پلک بالا فرد برش‌ هایی با لیزر ایجاد می ‌شود. به همین سبب این برش ‌ها بسیار ظریف و کوچک هستند و نتیجه نهایی عمل زیبایی پلک افتاده نیز رضایت‌ بخش خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

جراحی پلک پایین جزو عمل پلک چشم های حساس و مهم زیبایی به شمار می رود، اما به دلیل عوارض کم و نتایج مطلوب و راضی کننده ای که دارد، یکی از روش های پرطرفدار و پرتقاضا است.
روش های دیگری هم برای رفع مشکلات زیر پلک وجود دارد؛ برای مثال می توان به بوتاکس و لیزر اشاره کرد. اما این روش ها به هیچ عنوان نمی توانند نتایج جراحی پلک پایین را داشته باشند و از نظر ماندگاری هم جزو روش های درمانی و زیبایی موقت به شمار می روند.

جراحی و بلفاروپلاستی پلک پایین با ایجاد یک برش درداخل پلک پایین و بیرون کشیدن چربی ها یا برش قسمتی از پوست انجام می شود. این نوع جراحی پلک پایین در دو روش کلی انجام می شود که شامل موارد زیر هستند:

جراحی پف زیر چشم
جراحی پف زیر چشم روشی کلاسیک برای برداشتن چربی اضافه ای که به سمت پایین افتاده است مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش، برشی روی خطوط طبیعی که در زیر چشم ایجاد شده­ اند، ایجاد می شود و پزشک با نهایت دقت با توجه به شرایط بیمار آن بخش از چربی ­هایی که باعث افتادگی پلک ها شده است را بر می دارد.
در این عمل جراحی متخصص مورد نظر سعی می کند تا کمترین اسکار بعد از عمل باقی بماند و لازم است تا بیمار به مدت یک روز در بیمارستان بستری شود. بعد از یک هفته بیمار می تواند بخیه های جراحی پف زیر چشم را باز کرده و به شرایط عادی زندگی بازگردد.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

عمل بلفاروپلاستی پلک بالا یکی از انواع جراحی‌های زیبایی بخش صورت افراد می‌باشد، که به جهت بهبود ظاهر پلک‌های بالا یا پایین (بلفاروپلاستی پلک پایین) یا جوانسازی انجام می‌گیرد. با انجام این عمل می‌توان نمای پف آلود، افتادگی پوست پلک و ناهمواری‌های حاصله از برجستگی و یا قرارگیری نامناسب و بی‌جای کمپارتمان‌های چربی پیرامون چشم را بهبود داد.

البته عمل بلفاروپلاستی پلک بالا، نبایست با جراحی پتوز (جراحی رفع افتادگی پلک) اشتباه گرفته شود. در جراحی افتادگی پلک، تاندون‌ها و عضلات پلک بالا که موظف به بالا نگه داشتن پلک‌ها هستند، سفت می‌شوند تا مشکل و عیب برطرف شود.

بلفاروپلاستی پلک بالا زمانی سبب رفع افتادگی پلک می‌شود، که پوست اضافی باعث افتادن و سنگین شدن پلک شده باشد. پس بنابراین، این دو جراحی (جراحی پتوز و عمل بلفاروپلاستی پلک بالا) با هم متفاوت‌‌اند ولی هر دو عمل جراحی چشم می‌توانند افتادگی پلک را برطرف نمایند.
برای انجام این پروسه یعنی عمل بلفاروپلاستی پلک بالا می‌توانید به بهترین جراح بلفاروپلاستی پلک بالا، یعنی دکتر مهرداد خوانساری مراجعه نمایید.

کاربرد عمل پف بالای چشم
مهم ترین کاربرد بلفاروپلاستی پلک بالا، رفع پف بالای چشم است. این عمل تمام چربی های اضافی بالای چشم را که باعث بد حالت چشم ها شده از بین می برد. همچنین عمل پف بالای چشم منجر به رفع افتادگی پلک در افراد خواهد شد.
بعد از انجام عمل پف بالای چشم، تمام عارضه های پلک بالا مثل پف و چربی، افتادگی و شل شدن پوست، چین و چروک و… از بین خواهد رفت. جراحی پلک بالا یک روش زیبایی بی نظیر است که جوانی و شادابی را به چهره افراد بر می گرداند.

به طور کلی می توان کاربردهای عمل پف بالای چشم را به صورت زیر دسته بندی کرد: ۱) درمان مشکلات بالای چشم مثل پف و افتادگی ۲) کمک به کاهش علائم پیری در چهره ۳) رفع اختلال در بینایی به دلیل وجود پوست اضافه روی چشم ۴) رفع حالت خستگی و پیری چهره و افزایش جذابیت و زیبایی افراد ۵) و...



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

آیا بیمه هزینه جراحی پلک را پرداخت می کند؟
به طور کلی هزینه عمل پلک چشم تنها در صورتی توسط بیمه پرداخت می شود که آن عمل به منظور زیبایی و جوانسازی انجام نشده وجنبه درمانی داشته باشد. به طور کلی بلفاروپلاستی جزو عمل های زیبایی محسوب شده و از آن جا که عمل های زیبایی مشمول دریافت بیمه نمی شوند، هزینه جراحی پلک را هم بیمه تقبل نمی کند.

با این وجود در بسیاری از موارد افتادگی پلک در اثر کهولت سن یا مشکلات وارثتی به وجود آمده و از همین رو در بینایی فرد مشکلی ایجاد می شود. در این حالت فرد باید برای درمان بیماری خود و برطرف نمودن مشکلات بینانی اش از عمل بلفاروپلاستی استفاده کند.

مختل شدن بینایی در اثر افتادگی پلک مسئله ای کاملا بدیهی بوده و برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد. در چنین حالتی اگر فرد بخواهد مشکل خود را با استفاده از روش بلفاروپلاستی بر طرف سازد، بیمه هزینه جراحی پلک را می پردازد.

در حالتی که فرد بخواهد با استفاده از روش بلفاروپلاستی مشکلات خود را انجام دهد، باید به شرکت های بیمه مراجعه نماید. اما به طور کلی شرکت بیمه هم شرایطی برای فرد در نظر دارد. شرکت های بیمه از فرد بیمار تقاضا می کنند که به یک متخصص توانا مراجعه نمایند، البته که آن متخصص باید مورد اعتماد شرکت بیمه بوده و یک متخصص چشم باشد.

بعد از مراجعه به چشم پزشک مورد اعتماد، اگر او تشخیص دهد که فرد دچار اختلالات بینایی در اثر افتادگی پلک شده است، شرکت بیمه هزینه جراحی پلک را پوشش می دهد. البته باز هم این مسئله تا حد زیادی به طرح پوشش بیمه وابسته است. بیمه تکمیلی هم می تواند هزینه جراحی پلک را تا حد زیادی تقبل کند.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

همانطور که می دانید اتصالات لوله مانیسمان نیز دارای مزایا و معایبی است که در این قسمت آن‌‌ها را برای شما بیان خواهیم کرد. از مزایای این اتصالات جوشی مانیسمان می توان به یکپارچه بودن، مقاومت بالا در برابر خوردگی و دمای بالا و دوام بالا این اتصالات اشاره کرد. به خاطر داشتن این مزایای گفته شده این اتصالات در سیستم های لوله کشی و تاسیسات بسیار پر استفاده می باشند.
همچنین این اتصالات دارای معایبی نیز هستند که شامل: قیمت اتصالات لوله مانیسمان بیشتر نسبت به اتصالات درزدار بیشتر است، قابل تولید و ساخت در سایز بندی بالاتر از ۲۶ اینچ نمی باشد، در هنگام بروز نقص فنی این اتصالات، اولویت با تعویض آن ها است‌.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

تعیین قیمت این نوع لوله هم نیز مانند تمام لوله‌های فولادی دیگر بسته به مواد اولیه، آلیاژ و مراحل ساختی که در آن‌ها به کار می رود، متفاوت است. از طرف دیگر عوامل دیگری نیز وجود دارند که با قرار گرفتن در کنار هم می توانند تاثیر زیادی در افزایش یا کاهش لیست قیمت لوله مانیسمان داشته باشد. لیست قیمت لوله مانیسمان نسبت به سایر لوله‌های دیگر بالاتر است ولی با توجه به ویژگی و مزیت‌هایی که در بالاتر بیان شد، این نوع لوله ها دارای طول عمر بالا و مفیدتری نسبت به انواع دیگر لوله ها می باشد‌. موارد تاثیر گذار در لیست قیمت لوله مانیسمان به شرح زیر است:

ضخامت لوله مانیسمان
میزان استحکام لوله‌های مانیسمان
شرایط انتقال
برند تولید کننده لوله‌های مانیسمان
طول لوله‌های مانیسمان
کاربری لوله‌های مانیسمان



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

شرکت‌های گروه ملی صنعت فولاد ایران، شرکت لوله دقیق کاوه ایرانیان، شرکت لوله گستر اسفراین، شرکت پروفیل فولادی اصفهان، شرکت نورد و لوله اهواز، شرکت نورد و پروفیل ساوه از مهم‌ترین کارخانه‌های تولید انواع لوله مانیسمان در ایران هستند.

گروه ملی صنعتی فولاد ایران جزو مهم‌ترین کارخانه تولید مانیسمان می‌باشد و در شهر اهواز احداث شده است و به کارخانه لوله مانیسمان اهواز معروف است. این شرکت حجم زیادی لوله مانیسمان اما در سایز ریز تولید می‌کند‌. انواع لوله مانیسمان این کارخانه از سایز ۱/۲ الی ۶ اینچ تولید می‌گردد. یکی دیگر از تولید کنندگان انواع لوله مانیسمان شرکت لوله‌های دقیق کاوه می‌باشد. تولیدات این شرکت، به لوله کاوه معروف می‌باشد.

شرکت لوله دقیق کاوه ایرانیان اولین تولید کننده لوله‌های بدون درز دقیق فولادی به روش سرد و گرم توسط بخش خصوصی در کشور می‌باشد. شرکت لوله گستر اسفراین از کمپانی‌های مهم در حوزه تولید لوله‌های بدون درز شامل لوله جداری مغزی، جریانی و خاص صنایع پتروشیمی نفت و گاز و… است‌ و لوله در سایزهای بالا را تولید می‌کند‌.
از دیگر تولید کنندگان انواع لوله مانیسمان شرکت پروفیل فولادی اصفهان می‌باشد که بیشترین تولیدات این شرکت در حوزه صنایع نفتی است.
شرکت نورد و لوله اهواز شرکتی با سهام عام است. این شرکت شامل کارخانه‌های تولید اکسیژن، کارخانه نورد با ظرفیت ۶۰۰ هزار تن در سال، کارخانه لوله سازی با ظرفیت ۴۰ هزار تن در سال و … می‌باشد‌.
احداث کارخانه نورد و پروفیل ساوه در سال ۱۳۵۲ آغاز شد و در سال ۱۳۵۴ با هدف تولید انواع لوله و پروفیل‌های فولادی با ظرفیت تولیدی ۵۰ هزار تن تاسیس و مورد بهره وری قرار گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

جدول وزنی لوله مانیسمان
همانطور که می دانید لوله های مانیسمان یکی از پرکاربردترین مصالح فولادی در صنعت می باشد که وزن، ابعاد و انواع استاندارد آن در یک جدولی مشخص به اسم جدول وزنی و سایز لوله مانیسمان درج شده است. مهندسان از این جدول برای کم کردن خطاهای محاسباتی و انتخاب بهترین نوع لوله مانیسمان استفاده می کنند. جدول لوله مانیسمان

جدول ابعاد لوله مانیسمان
لوله های مانیسمان در ابعاد مختلف تولید می شوند و ابعاد متفاوتی دارند. ممکن است افراد در توصیف صحیح ابعاد لوله مانیسمان مورد نظر خود با مشکل مواجه شوند‌. بنابراین برای جلوگیری از هرگونه مشکل یا خرید اشتباه از جدول سایز لوله مانیسمان و جدول ابعاد لوله مانیسمان استفاده می شود.

جدول ضخامت لوله مانیسمان
همانطور که اشاره کردیم لوله های مانیسمان دارای ضخامت و وزن متفاوتی هستند و جدول ضخامتی مختلفی دارند. ضخامت و وزن لوله مانیسمان یکی از مهمترین عواملی است که در قیمت این لوله ها تاثیر می گذارد به همین دلیل در این مطلب به جدول ضخامت لوله مانیسمان می‌ پردازیم تا شما بتوانید به راحتی قبل از خرید این محصول به انتخاب ابعاد، وزن و سایز لوله مانیسمان مورد نظر خود بپردازید.

جدول فشار لوله مانیسمان
لوله های مانیسمان به دلیل مزیت هایی که دارند جایگاه خاصی در صنعت به خود اختصاص داده اند. انتخاب لوله مناسب برای هر کاربردی از اهمیت زیادی برخوردار است که باید با توجه به شرایط محیطی و فشار کاری مورد استفاده قرار گیرند. فشار کاری این لوله ها بر اساس استاندارد های مربوط به ساخت لوله ها و کاربرد های آن‌ها مشخص می شود.

جدول قطر لوله مانیسمان
هر رده از لوله های مانیسمان دارای قطر متفاوتی می باشد که باید با توجه به کاربرد مورد نظر انتخاب شود همچنین نکته حائز اهمیت دیگر این است که قطر و سایز لوله مانیسمان روی قیمت آن نیز تاثیر می گذارد.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

صادرات سنگ ساختمانی

به طور کلی حجم ذخایر سنگ های ساختمانی در جهان به ۱۵ میلیارد تن می رسد. که ایران ۴ میلیارد تن از آن را در خود جای داده است. و از این میزان حدود ۲۰ میلیون تن آن در سال استخراج و حدود ۵ درصد آن صادر می شود. کشور ما با دارا بودن معادن سنگ زیاد و استخراج و فرآوری با کیفیت سنگ‌ های ساختمانی، به قطب اصلی در صادرات سنگ نما ساختمان تبدیل شده است. تولید انواع سنگ و کاشی سرامیک تزئینی کشور در سال ۹۸ بالغ بر ۱۵٫۵ میلیون تن سنگ است. که نسبت به سال ۱۳۹۷ ، رشد ۱۸ درصدی را نشان می دهد. بر اساس آمار گمرک ارزش صادرات سنگ تزئینی در سال گذشته به ۲۷۰ میلیون دلار رسید. که رشد ۳۵ درصدی را در مقایسه با سال قبل نشان می دهد.

صادرات سنگ ساختمانی هم مانند صادرات کاشی و سرامیک به دو صورت بدون برش یا همان کوپ و برش خورده یا همان اسلب و تایل انجام می‌ شود. صادرات سنگ کوپ به دلیل خام فروشی و نداشتن. ارزش افزوده مشمول عوارض است. سنگ های کوپ درون کانتینر ۲۰ فوت قرار داده می‌ شود. و سنگ های اسلب با توجه به سایز بزرگتری که دارد بر روی پالت قرار می‌ گیرد. که درون هر کانتینر۲۰ فوتی ۵ یا ۶ پالت می‌ توان قرار داد. سنگهای اسلب و به دلیل داشتن حساسیت بالا و سایز بزرگ، قرار دادن آن در کانتینر به دقت بالایی نیاز دارد. سنگهای تایل نیز با توجه به سایز کوچکتری که دارد. درون صندوق چوبی قرار گرفته. و هم در کانتینر ۲۰ فوت و هم ۴۰ فوت قابل بارگیری است.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

گچبری سقف پذیرایی مستطیل

در گچ بری سقف پذیرایی از انواع شکل‌ها و طرح‌ها استفاده می‌شود. اتاق و سالن پذیرایی یکی از پر کاربردترین بخش‌های منازل به شمار می‌آید. به همین دلیل است که توجه به دکوراسیون آن دقت ویژه‌ای را می‌طلبد. در دکوراسیون سالن پذیرایی از انواع سبک‌ها بهره می‌برند. یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین سبک‌های دکوراسیون سقف پذیرایی، سبک دکوراسیون مدرن است. از این سبک دکوراسیون می‌توان برای بخش‌های مختلف از جمله گچبری سقف پذیرایی نیز استفاده کرد.
در این میان گچبری سقف پذیرایی مستطیل یکی از محبوب‌ترین و مناسب‌ترین نوع گچبری برای سقف سالن‌های پذیرایی است که با سبک دکوراسیون ساده و مدرن چیدمان می‌شوند. گچبری مدرن سقف پذیرایی را می‌توان به کمک اشکال و المان‌هایی نظیر اشکال چهار ضلعی و مستطیل به خوبی پوشش داد. گچ بری سقف پذیرایی مستطیل می‌تواند یک فضای کوچک را به خوبی وسعت داده و بزرگ‌تر و دلبازتر از آنچه هست نشان دهد. علاوه بر این اجرای نور مخفی در گچبری سقف پذیرایی مستطیل بسیار آسان‌تر بوده و نتیجه حاصل از آن به غایت چشم نوازتر است.

گچبری سقف پذیرایی مربع

برخی از سالن‌های پذیرایی دارای ابعاد مربعی شکل هستند. این مدل از سالن‌های پذیرایی دارای ابعاد هم اندازه بوده و چیدمان وسایل موجود در آن بر اساس سبک مربع صورت می‌گیرد. در این فضاها می‌توان دکوراسیون را به راحتی تغییر داده و محل قرار گیری وسایل و مبلمان را هر چند وقت یکبار عوض کرد. برای اینکه گچبری سقف پذیرایی در چنین شرایطی محدودیتی برای تغییر دکوراسیون ایجاد نکند، از گچبری سقف پذیرایی مربع برای کامل کردن فضا استفاده می‌کنند.

گچبری سقف پذیرایی لوزی

گاهی برای گچبری اطراف لوسترها یا گوشه‌های مختلف سقف سالن پذیرایی از گچبری سقف پذیرایی لوزی استفاده می‌شود. در این شکل از گچبری، از طرح لوزی گاهی برای شکستن سادگی و یکنواحتی سقف سالن پذیرایی به راحتی می‌توان استفاده کرد. استفاده از طرح لوزی در گچ بری سقف، می‌تواند نقطه کانونی ایجاد کرده و تمرکز را بر یک نقطه خاص که در مرکز لوزی قرار دارد، به وجود بیاورد.

گچبری سقف پذیرایی دایره

استفاده از شکل هندسی دایره از دیرباز در طراحی‌ها و معماری‌های مختلف دیده شده است. امروزه نیز از شکل دایره و گردی در معماری داخلی و خارجی ساختمان‌ها به وفور استفاده می‌شود. حالت خاص دایره که بدون ضلع و زاویه می‌باشد می‌تواند برای گچبری سقف پذیرایی بهترین انتخاب باشد. از آن می‌توان برای تنظیم ابعاد یک فضا و همچنین پیاده سازی یک گچبری زیبا در اطراف لوسترها و لامپ‌ها استفاده کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : atiyhe

علت پف بالای چشم در صبح

Periorbital puffy eyes نام عارضه مربوط به چشم است که باعث ایجاد تورم و پف در اطراف چشم می‌شود. ورم پری اوربیتال که مشکلی بسیار شایع است که به دلیل احتباس آب در بافت اطراف چشم اتفاق می‌افتد با ورم اوربیتال متفاوت است که در نتیجه آن کره چشم ملتهب می‌شود.

پف چشم بعد از یک خواب طولانی ظاهر می‌شود که در اکثر موارد تنها مربوط به زیر چشم است و در موارد نادر پف دور تا دور چشم را در بر می‌گیرد. پف صبحگاهی چشم در اکثر مواقع نیاز به درمان خاصی ندارد و بعد از گذشت مدت محدودی خود به خود از بین می‌رود. در صورتی که متوجه شدید ورم و التهاب چشم از بین نرفته و همچنان حالت پف کردگی وجود دارد باید با پزشک متخصص چشم یا بهداشت مراجعه کنید تا علت بروز عارضه (علت پف بالای چشم در صبح) بررسی شود.

علت پف چشم در صبح
تورم و پف در اطراف و به خصوص زیر چشم تا حدودی طبیعی است اما عواملی وجود دارند که میزان پف چشم را تشدید می‌کنند که در این قسمت از مطلب می‌خواهیم آن ها را بررسی کنیم تا با دوری از آن ها پف چشم صبحگاهی را به حداقل برسانید. مهم‌ترین عوامل موثر در بروز پف چشم صبحگاهی شامل موارد زیر است:

خواب شبانه نامناسب
اختلالات تیروئید
گرما
خوابیدن با آرایش و عدم شستشوی صحیح صورت
نمک
افزایش سن
درمان پف چشم صبحگاهی



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 | نظرات ()